środa, 12 maja 2021

Wiosenny zachód słońca

 Albo może i wschód?

Ale o wschodzie słońca to ja niestety śpię snem sprawiedliwego.

Za to zachody oglądam z lubością mając po lewej okno wychodzące zasadniczo na północ ale zwykle o tej porze roku "zahaczające" o zachód. Właśnie gdy piszę te słowa mam za oknem bardzo malowniczy zachód i żegnam się z nadzieją na burzę, która podobno spadła na północy miasta. ;)

Długo myślałam nad tym, z czym mi się kojarzy ta zakładka. I jednak zdecydowanie z zachodem (albo może i wschodem) słońca. takim kontrastującym kolorami z granatem chmur ;).


Pewnie jak wszyscy wzdycham nad nieumiarkowaniem naszej skrajnej pogody - albo ziąb, albo upał, jakby nie mogło być na stałe + 22-23°C. Dziś musiałam dużo chodzić, dobrze, że głównie przez park (u nas jest taki jeden sprytnie porozciągany park...). Zauważyłam, że słynna rowerowa kawiarenka dostosowała się do aury i sprzedaje kawę mrożoną (gdzie oni mrożą ten lód?). Jeszcze się nie skusiłam...


13 komentarzy:

  1. A ja tu widzę kąpielisko i podskakujące na falach kolorowe boje. Bardzo wakacyjna jest ta zakładka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W taki upał to rzeczywiście marzy się kąpielisko (byle niezbyt zatłoczone).

      Usuń
  2. Mi się zdecydowanie kojarzy nadmorska plaża, sam brzeżek żółtego piachu zalewany wodą. Żywię się lodami bez kawy albo kawą bez lodów. I pierwszy raz w tym roku podlewałam wężem ogród. Bo nawet chwasty zdechły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli zasugerowałam się widokiem za oknem. Serio, w ogóle nie myślałam o plaży.
      Mnie dziś brakowało lodów kiedy szykowałam sobie kawę (a potem już było za późno by kupować kawę, za wiele jej wcześniej wypiłam).

      Usuń
  3. Ja co roku sobie obiecuje, że podczas wakacji nad morzem obejrzę wschód słońca. Do tej pory jakoś nie udało mi się dobudzić o tak wczesnej porze. Za to zachody to coś co kocham i nad morzem i w górach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wschody słońca fajne są zimą - pora odpowiednia :)

      Usuń
    2. A no właśnie, tylko zimą do morza mam za daleko bo jakieś 700 km ;)

      Usuń
    3. No tak, drobiazg. :) Ja mam mniej, ale cieszę się tymi bliżej.

      Usuń
  4. Mnie też kolor żółty kojarzy się głownie z piaskiem na plaży. Reasumując- zachód słońca nad morzem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się podobają. Na pewno są uzależniające...

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.