środa, 19 maja 2021

Dwa serduszka

 Dwa serduszka, które poszły gdzieś w dobre ręce.

W sumie klasycznie - serduszka ze sklejki, biała farba i serwetki, lakier...

Wybrałam serwetkę w nietypowy wzór kwiatowy, którą już kiedyś pokazywałam. Mam wrażenie ,ze serwetki z kwietnymi wzorami dzielą się na takie, z których można wycinać pojedyncze elementy i takie, które można wykorzystywać niemal wyłącznie w całości. Ta serwetka to nieco mieszany typ, bo oprócz kwiatków są motyle, z których część da się wyciąć jako osobny motyw, no ale jednak nie miały być to serduszka w motyle. Nie tym razem przynajmniej.  Zadanie było w sumie łatwiutkie, ot naklejenie serwetki na sklejkę. Taka robótka błysk.

Ale taki układ nie do końca mi wystarczył :).

 
Najpierw postanowiłam przykleić biały kwiatek  wokół otworu (już tak kiedyś zrobiłam z szarym serduszkiem). To od razu zmieniło charakter tych zawieszek. Może szkoda trochę, że to nie lilia a jakiś krewny chabra, ale mnie się podoba ;).
Zrobić to samo z drugiej strony? Hm...
Z drugiej strony dołożyłam po drewnianym motylku :). Każdy ułożony jest nieco inaczej, ale dopasowany do dziurki. Czyli nadal może to być zawieszka a jednocześnie otwór jest w pewnym sensie zakamuflowany.

Ciągle mi jednak czegoś brakowało i tu pomocne okazało się pudełko z koralikami. (Bycie chomikiem ma wielkie plusy - trzeba tylko być uporządkowanym chomikiem).
 


Mam nadzieję, że serduszka spodobały się tym, którzy je dostali :).

(I tak, wiem, że zdjęcia mogłyby być jednak lepsze...)
 

 

16 komentarzy:

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.