sobota, 27 marca 2021

Szare serduszko

 Szarości stały mi się bliskie ostatnio. Są świetnym tłem dla innych kolorów, uspokajają...

Jedną z prac, które zrobiłam ostatnio dla siebie jest szare serduszko.


Idealnie pasuje do kolorów ścian, Delikatne gałązki mówią jednocześnie o pięknym ogrodzie, poezji, lecie. Ten motyw delikatnych białych gałązek na szarym tle  bardzo mi się spodobał i jeszcze go nieraz pokażę.

A serduszko dostało dodatkowy kwiatek przy dziurce i przez to jest niepowtarzalne.
Z obu stron wygląda tak samo - szarość, gałązki i kwiatek. Brzeg jest lekko pobielony.

Serduszko zawisło na sznurku od rolet. Wędruje w górę i w dół, raz wisi wyżej, raz niżej... 


Lubię na nie popatrzeć :).




16 komentarzy:

  1. Taki neutralny kolor i w sumie pasuje prawie do wszystkiego i rzeczywiście kolor uspokajający :)
    Dodaję twój blog do obserwowanych, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie sie prezentuje i fajny pomysł z jego wykorzystaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygodniej tak powiesić niż na klamce okna ;). Cieszę się, że się podoba.

      Usuń
  3. Cudowne serce. Szare też jest śliczne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne jest, ten kolor i wzór świetnie się uzupełniają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę zauroczył mnie ten wzór. Wyobrażam sobie jak ładne byłyby takie kwiatki wyhaftowane.

      Usuń
  5. Bardzo subtelne, a kolor uniwersalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że szarości długo były "niemoje". A teraz może nie w strojach ale w otoczeniu jak najbardziej.

      Usuń
  6. Prześliczne serduszko. Ja też bardzo lubię szary kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło! Podoba mi się i żałuję, że nie kupiłam większej ilości takich serduszek do ozdabiania. (Ale kilka jeszcze pokażę).

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.