środa, 24 marca 2021

Hortensje in blue

 Jakiś czas temu pokazywałam "Hortensje lila". Słoiczek odrobinę się zmienił od tego czasu, bowiem odkleiła się serwetka umieszczona na wierzchu pokrywki. Nie podobała mi się pokryweczka z wytłoczonym napisem (nazwa marki kawy), zatem wykorzystałam.... szpachlę do ścian w tubce i pokrywka jest teraz mniej więcej równa. W każdym razie nie ma napisu. :)

Zaglądam od czasu do czasu (bardzo od czasu do czasu) do pobliskiego marketu w kształcie porządnej obory, sprzedającego z różności głównie z Chin. Ze zdziwieniem odkryłam tam serwetki w hortensje - ale zielononiebieskie (no, prawie turkusowe). Po przyjrzeniu się bliżej, okazało się, że jednak nie są identyczne jak te różowolila, rysunek jest nieco rozmyty i mniej ma czarnych kresek podkreślających urodę kwiatków (zresztą potem kupiłam jeszcze takie różowe rozmyte...). No ale kupując nie mogłam porównać, ucieszyłam się za to, że będzie słoik-bliźniak.

No i jest ;)

Na tle szarego fotela prezentuje się bardzo elegancko.

  

Całkiem sympatycznie też wygląda z bladoniebieskimi szafirkami ;)

 I w komplecie.
Słoiczki służą mi do przechowywania podręcznych wstążeczek i rafii, używanych do pakowania prezentów i nie tylko do tego ;). Oczywiście nie stoją na fotelu, tylko na półce nad biurkiem :). I raz jeden może być z przodu, raz drugi, zależnie od humoru.

A jak już opowiadałam o pokrywkach, to rzut oka i na nie od góry :)

Mam też kolejną dostawę słoików... Będzie się działo... Kiedyś, jak wyrobię się z pracą...

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładne słoiczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Podoba mi się ta lekko wygieta linia - jak kobieta w Afryce niosąca ciężar na głowie odgina się lekko w tył dla zachowania równowagi.

      Usuń
  3. Bardzo piękne słoiczki, takie romantyczne, wiosenne, eleganckie, miło się patrzy. :) Pozdrawiam i życzę pięknego dnia. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiosenne bardzo. A dziś i wiosenny dzień. Pozdrowienia!

      Usuń
  4. No no Agato swietny duet! Naprawde super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  5. To są bardzo piękne i przydatne drobiazgi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapitanie wyglądają te słoiczki :)))
    Wszystkiego dobrego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, słoiczek pasuje do szafirków ;). A oba słoiczki pasują do siebie jak ulał. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.