piątek, 5 marca 2021

Obiecane

Obiecane zdjęcie oprawionego obrazu, który wylosowałam u Basi z 5 Pór roku, a właściwie wylosował dla mnie jeden z jej wnuków.

To jest bardzo ładny obraz, jest na nim nie tylko śnieg i drzewa ale też plamy słońca i czerwone owoce na krzakach.  I choć wiem, że Basia nie malowała go nad morzem, przypomina mi bardzo pewne miejsce na granicy Sopotu i Gdyni, gdzie wysoki klif przecina niewielka rzeczka spływająca do morza.
Zatem wartość sentymentalna podwójna ;).
Tło to szara ściana, rama jest srebrna, półmatowa. Bardzo mi to pasuje :).

Obraz wisi w moim gabinecie-pracowni, razem z widokiem Bieszczad, który też już dość dawno od Basi dostałam.
To wielki zaszczyt i ogromna radość. Bardzo dziękuję jeszcze raz!

I jeszcze zbliżenie na moje koty (był czas, że "chodziły za mną" drewniane koty i wtedy kilka ich dostałam, mieszkają w różnych kątach) - tego w złote pasy dostałam w spadku po synu :) a pomarańczowy był kiedyś prezentem od Przyjaciół. Istotne tu jest jednak, że ma pomarańczową bandankę - Ola na pewno ją pamięta ;). Suszone hortensje zostały nam po ostatniojesiennych dekoracjach ślubnych. Piękne są.

A na koniec krokusowe wojsko. Tak jak myślałam, ostatnia środa przyniosła serię zdjęć wiosennych kwiatków.  To mnie szczególnie ujęło.
I jest pewną pociechą przy dzisiejszej typowo marcowej pogodzie - od słońca po zadymkę i tak kilka razy...




12 komentarzy:

  1. Ładnie mu w pomarańczowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Bandanki rozeszły się po różnych stworkach, szop ma granatową :)

      Usuń
  2. Już krokusy? U nas ledwo widać zarysy pączków. A obraz piękny i świetnie wkomponowany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś wybuchły te krokusy. Ale to ogródkach od południa, mocno nasłonecznionych.

      Usuń
  3. Agatko, jestem zachwycona ramą, uwielbiam szerokie ramy. Oprawa zawsze wydobywa z obrazu " to coś". To dla mnie wielki zaszczyt " zamieszkać" u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba. Tak, odpowiednio dobrane ramy doskonale podkreślają walory obrazu. Ja jestem bardzo wdzięczna, że u mnie "mieszkasz" :).

      Usuń
  4. Ależ u Ciebie w pracowni jest sympatycznie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To ta najbardziej "wystawowa" ściana - jedyna taka niemal. Reszta pod szafami i książkami :)

      Usuń
  5. Kwiaty daja optymizm i radosc :) sliczne !

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.