wtorek, 30 marca 2021

Podkładka

 Zasadniczo nie robię podkładek pod szklanki czy kubki. Tak jakoś wyszło. A przynajmniej nie robiłam w ogóle do niedawna.

Konkretnie do momentu, kiedy dałam się skusić drewnianemu kółku odciętemu z pnia starego drzewa owocowego przez syna moich przyjaciół. :)

Ten niewielki kawałek drewna służył mi długo w surowej postaci. Nawet znalazł się na jakimś zdjęciu z zakładką. I w końcu zaczął kusić. A ja uległam.

Środek pomalowałam delikatnie białą farbą. granicę stanowiła wyraźnie odznaczająca się kora. Potem po obu stronach podkładki nakleiłam elementy z motywu "staroświeckich różyczek". Każda strona jest inna, bo każdą kleiłam i uzupełniałam osobno. Zależało mi na tym, by nie były identyczne.

Nie przecierałam papierem ściernym, nie wygładzałam. Podkładka zachowała charakterystyczne wrąbki od zębów piły.

Na koniec oczywiście lakier. Lekko pociągnęłam też lakierem korę (ale tylko lekko).

Bardzo mi się ta podkładka podoba.


 

Z przyjemnością stawiam na niej kubek i z chyba jeszcze większą przyjemnością rzucam na nią okiem, kiedy nic na niej nie stoi :). Nie wiem czy chciałabym mieć cały komplet takich podkładek. Jedna jest unikalna przez swą jedyność ;).


I dobrego Wielkiego Tygodnia.


14 komentarzy:

  1. Bardzo ładna. Myślę, że dzięki niej od razu całe wnętrze robi się przytulniejsze i aż ma się ochotę na następną herbatę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, tak. Ewentualnie kawę ;).
      Te różyczki zawsze dają do tego tyle radości przy tworzeniu. Zadziwia mnie, że ten wzór jeszcze mi się nie znudził.

      Usuń
  2. Jaka piękna podkładka :).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, oryginalna i unikatowa, a najważniejsze, że Twoja.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza myśl -czy jest stabilna?
    Wzór piękny, mam słabość do róż..maków, frezji, konwalii ;D
    I Tobie dobrego Wielkiego Tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest stabilna choć nie jest idealnie płaska.
      Te różyczki mi się kończą niestety.

      Usuń
  5. Śliczne są te podkładki. Różyczki wyglądają jak ręcznie malowane.
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna podkładka ;) Tak ten wzór jest wyjątkowo udany.

      Usuń
  6. Hihi przez swoja jedyność :):);) jest wyjątkowa :) naprawde urocza Agato !

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.