poniedziałek, 8 marca 2021

Z fiołkami radośnie

Po prawdzie z fiołkami afrykańskimi czyli sępolia to tylko zdjęcie a nie sama zakładka. :)
Ale choć trochę urozmaicenia jest. Na zdjęciu i w tytule :D.


Jak widać kolory takie, jakich tu u mnie ostatnimi czasy najwięcej, choć zdarzają się wyjątki. Ale zawsze jest coś inaczej :).


Dziś mieliśmy bardzo miłe spotkanie z nowo narodzonym (tydzień temu) chrzestnym wnukiem  - no bo jak inaczej nazwać synka chrześnicy. Bardzo wzruszające. Chłoptyś jest maleńki (48 cm) i przez to chyba jeszcze bardziej rozczulający. Nasze Malątko to przy nim wielkolud, ważył przy urodzeniu niemal dwa razy tyle... (no, może półtora raza tyle). Jak dobrze, że rodzą się dzieci - obyśmy tylko zostawili im lepszy świat.

(A gdyby ktoś chciał pomóc dziecku z Kenii uczyć się i wyjść na ludzi, zapraszam nieodmiennie do paska po prawej)

18 komentarzy:

  1. Agatko, dziś dostałam wspaniały prezent- niespodziankę. Obdarowałaś mnie wielce i za każdą część tego daru ogromnie Ci dziękuję. Bardzo doceniam takie gesty życzliwości. W najbliższym poście pochwalę się tym prezentem. Bardzo mi było miło i bardzo, bardzo Ci dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli doszło już i sprawiło radość, to ogromnie się cieszę. Nie musisz się chwalić, najważniejsze być się czuła doceniona :)

      Usuń
  2. Uwielbiam małe dzieci nie dziwię się, że Cię rozczulaja.😊Zakładka jest jak widzę we fiolkowych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, takie maleństwa są rozbrajajace. Czekam na kolejne w rodzinie :D.

      Usuń
  3. Zakładka ma kolory ciepłego morza latem. Wyjechałabym sobie. Synek chrześnicy to jak najbardziej chrzestny wnuczek. Ja mam już piątkę chrzestnych wnucząt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba pojadę, ale niekoniecznie latem i nie nad ciepłe. Niestety
      To moje czwarte chrzestne wnuczę, ale jedyny tak blisko. A licząc męża to i piąte ;).

      Usuń
  4. Śliczna zakładka!
    Wszystkiego dobrego dla Maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakładka jak zawsze piękna. Ja chyba nie miałabym cierpliwości, żeby tak narysować, nie mówiąc o zrobieniu .:D
    A fiołka masz o dawna? Co robisz, że kwitnie? Mój o dawna tylko się rozrasta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :). Nie rysuję przed robieniem. Chyba, że ma to być jakiś skomplikowany obrazek.

      Moje fiołki kwitną z małymi przerwami. Stoją w większości na północnym oknie (ale niektóre na południowym), podlewane są co kilka dni, czasem nawet raz na tydzień, nie na liście. Rosną w stosunkowo ciasnych doniczkach. A już obowiązkowo zawsze jak myślę że któregoś należałoby odnowić, (wyrzucić przerośniętego), to zaczynają dodatkowo kwitnąć.

      Zatem: nie za częste podlewanie, ciasna doniczka, niezraszanie liści.
      No i możesz co jakiś czas podlać jakimś płynnym nawozem do roślin kwitnących.


      Usuń
  6. Zakładka wygląda jak grządka krokusów. Zdrowia dla malucha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne.
      Grządka krokusów brzmi bardzo wiosennie.

      Usuń
  7. Uwielbiam małe, pachnące i przeurocze dzieci :) szkoda, że jak dorastają to zaczynają pyskować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie myślę, że moje w sumie nie pyskowały specjalnie. Ale maluszki - fakt słodkie, póki wszytko jest ok. Niemożność dogadania się werbalnie bywa frustrująca dla obu stron, zdarza mi się czasem to z wnukiem przerabiać.

      Usuń
  8. Kolejna cudowna zakładka. W fioletowym jej "do twarzy". A małe dzieci są wręcz rozkoszne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje malątka w rodzinie, faktycznie dzieci to wielka radosc :) a zakładka swietna, kolory miłe oku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde Malątko to radość. Kolejne się szykuje ;) Fajnie jak rodzina rośnie i jest więcej dzieci do kochania ;).

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.