wtorek, 13 sierpnia 2024

Strza艂eczki

Po uroczym weekendzie zosta艂am znowu bez zak艂adek. 馃榿 Ale dziergam, dziergam i chyba coraz szybciej mi to idzie. Ale jeszcze mam ca艂kiem sporo do pokazania.

Nitki uk艂adaj膮ce si臋 w strza艂ki, k艂osy czy choinki (mo偶na wybra膰, co komu pasje) to do艣膰 cz臋sto powtarzaj膮cy si臋 element moich zak艂adek wykonywanych technik膮 "przeplatania wzd艂u偶nego" ( 馃構 ). Oczywi艣cie mog艂abym je zatuszowa膰 dodatkowym zygzakiem, ale maj膮 tyle uroku!

Tutaj zdecydowanie s膮 to strza艂eczki.

 

Cho膰, je艣li kto艣 bardzo chce, to dopatrzy si臋 te偶 rabatki z kwiatami. I fajnie.

Kolory nawet pasuj膮ce do zorzy polarnej, kt贸rej jednak nie uda艂o mi si臋 z艂apa膰 (ale spadaj膮ce gwiazdy by艂y).


13 komentarzy:

  1. Och tak , rabatki z kwiatami. R贸wniusie艅kie, w przeciwie艅stwie do tych, kt贸re mam w ogrodzie ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Takie za bardzo r贸wne mog膮 okaza膰 si臋 nudne. :)

      Usu艅
  2. Zn贸w widz臋 pi臋kne kwiatki.:) U mnie te偶 kwiaty nie rosn膮 r贸wno, ale w tym tkwi ich urok, rosn膮 naturalnie. Pozdrawiam Agatko.

    OdpowiedzUsu艅
  3. 艢liczno艣ci ! Dla mnie to s膮 tulipanki - tak je widz臋 ! Cudna zak艂adka ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ach jak mi艂o. Mog膮 by膰 i tulipanki, zawsze kwiatki dobre i radosne s膮.

      Usu艅
  4. Przeurocze zak艂adki
    Ja ostatnio haftuj臋 zak艂adki i te偶 mi znikaj膮 w zastraszaj膮cym tempi..

    OdpowiedzUsu艅
  5. Haha rabatka z kwiatkami, zdecydowanie to jest to, ja ogrodnik ja widz臋 doskonale 馃榾馃槂馃檪 zak艂adka 艣wietna, taka wyrazista kolorystycznie!!!

    OdpowiedzUsu艅
  6. I strza艂eczki, i kwiatki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅

Mi艂o b臋dzie przeczyta膰 Tw贸j komentarz :)

Prosz臋 jednak nie wykorzystywa膰 komentarzy do reklam rozmaitych us艂ug.
Komentarze z reklam膮 b臋d臋 usuwa膰.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.