czwartek, 22 sierpnia 2024

Misyjna

Jednym słowem, zakładka z kraju dalekiego, zrobiona podczas naszej tegorocznej misji została już na  końcu świata.

Przyznam, że trochę się nad nią męczyłam. Chyba wychodzi tu minus mojej spontaniczności w tworzeniu, bo jak się robi coś tak bez szczegółowego planu, to czasem człowiek się zakałapućka i co wymyśli, to nie pasuje.

Tutaj jednak jakoś wybrnęłam.


Jest zatem kolorowo i asymetrycznie (oczywiście) z dziwnym paseczkiem.

Ciekawa rzecz: byłam przekonana, że pierwsze zakładki wykonane tą techniką przeplatania były wszystkie symetryczne. Zajrzałam z ciekawości do zdjęć - i znalazłam tam nieco szaleństwa :). Tzn. symetryczne też były, całkiem sporo, ale te szalone patchworki z 2016 r. mnie zaskoczyły. :D. 

Daję przykład: → tu

I idę cieszyć się latem :).

 

 

 

 


10 komentarzy:

  1. Ciekawa. I zestaw kolorów taki bardziej egzotyczny (afrykański? indyjski?)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, niech dobrze komuś służy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna zakładka. Widzę na niej serca, chyba dużo dobrego zdziałaliście. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serca? Tak, to był dobry czas, zobaczymy co z niego dalej wyniknie.

      Usuń
  4. Kolejne śliczności, jestes niesamowita z tą platanina kolorów 😉😘

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.