wtorek, 27 sierpnia 2024

Z łańcuszkiem

Chyba będę musiała Wam zrobić odpoczynek od zakładek, bo jakoś tak dużo ich. Ciągle powstają nowe, ten sierpień jest naprawdę wyjątkowy. Dziś jednak jeszcze zakładka.

Myślę, że zdjęcie uzasadnia dobrze tytuł wpisu, łańcuszek widać wyraźnie. Podoba mi się ta zakładka, bo jest - hm - solidna, mięsista.


 Kolory też nie do końca oczywiste, ciekawie wyszły wypustki na brzegach (te kreseczki, nie wiem jak je nazwać). No i tak gęsto to przeplatanie się poukładało, stąd moje wrażenie mięsistości. Bawi mnie bardzo kombinowanie z nitkami i kolorami. 🙋


8 komentarzy:

  1. Naprawdę zadziwiasz mnie tymi zakładkami. Za każdym razem nie wiem czego się spodziewać. Zawsze coś nowego we wzorze. Ten wydaje się rzeczywiście grubszy, kolory fajne i te frędzelki takie świetne. Jak mały dywanik;)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło jak tak piszesz. Rzeczywiście skojarzenie z dywanikiem wydaje się uzasadnione. Nawet mogę sobie wyobrazić przedpokój z takim dywanikiem. :).

      Usuń
  2. Piękna zakładka! Podobają mi się takie żywe kolory :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna śliczna zakładka i wspaniale dobrane kolory. :)
    Podoba mi się sposób przeplatania.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowo.
      To przeplatanie jest uzależniające.

      Usuń
  4. Haha ale ekstra, każda inna, każda wyjątkowa... ta jak rabatka z kwiatkami 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.