środa, 7 sierpnia 2024

Początek wielkiej serii

 No to teraz się zacznie :).

W połowie lipca wspomniałam o powrocie do zakładek przeplatanych w moim autorskim systemie, który zrodził się przed paru laty z dążenia do robienia zakładek dwustronnych (czego nie dają zwykłe krzyżyki). Wciągnęło mnie bardzo i powstało takich zakładek naprawdę sporo (a kolejne powstaną). Każda jest inna, choć tonacja kolorystyczna może wydawać się zbliżona (szczególnie w tych tworzonych podczas wyjazdów, kiedy nie mam przy sobie wszystkich nici).

Najpierw - jak na sierpień przystało - złocistości z nieco rozwianą grzywką. Ot przygrywka. Co prawda uczciwie mówiąc serię zaczęła zakładka pokazana tu 13 lipca, ale po drodze były inne, więc to teraz jest bardziej początek ;).

 

Plątanina jeszcze nieco nieśmiała, powiedziałabym, dość spokojna. Rozkręcałam się po prostu :). A ta czuprynka bawi mnie niezmiernie :).
 

15 komentarzy:

  1. Kojarzy mi się ta zakładka z grzywą lwa. I kolory i tą grzywka właśnie;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudna! Uwielbiam Twoje niteczkowe zakładki:)
    Uściski1

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładka jest prześliczna !!!! Przypomina mi dawne, tkane prace cepeliowskie. Cudo !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna. Dla mnie bardziej czerwcowa - chabry i maki w zbożu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładka jest cudna !!! Już napisałam tu wcześniej komentarz, ale chyba wylądował w SPAMIE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, rzeczywiście wydobyłam go ze spamu (i potem nie mogłam znaleźć D:) Bardzo się cieszę, ze Ci się podoba.

      Usuń
  6. Trochę na indiański wzór stworzona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczna, taka na zniwa 😀 a czuprynkę ta bardzo lubię mietosic w rękach jak się bawię zakładka od Ciebie przy czytaniu 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę, jakie dobre wykorzystanie czuprynki - i jaka ona pożyteczna :D.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.