piątek, 9 sierpnia 2024

Morze, jezioro, a może coś innego?

 Zakładka w kolorach, które mi tu od dłuższego czasu dominują - choć niekoniecznie widać to na zdjęciach, bo w końcu zawsze pokazuję zakładki z lekkim opóźnieniem.

 
 
Popatrzyłam na to zdjęcie po czym... obróciłam je. No i mamy wschód lub zachód słońca nad morzem - zależnie od tego w jakiej części świata się znajdujemy :D.
O, proszę:


Oczywiście, gdy ją robiłam była to tylko i wyłącznie zabawa kolorami i układem nitek. A teraz widzę to morze :D. Uważny obserwator zwróci uwagę na niejednolitość obwódki wykańczającej zakładkę - ciągle z tym kombinuję ostatnio, efekty bywają całkiem ciekawe.
Czuprynka na końcu - jak widać - już krótsza. Zaczęłam dodawać tam więcej nitek niż wynikałoby z układu samej zakładki i te miotełki są miłe w dotyku bo nieco grubsze :).

Miłego weekendu życzę wszystkim.


10 komentarzy:

  1. Zdecydowanie morze i to w pięknej odsłonie.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się z kolei skojarzyło z kłosami zbóż. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, puchata zakładka. Dla mnie to kwietna łąka. Pozdrawiam Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezioro - są odbicia w wodzie i niskie promienie zachodzącego słońca i nawet jakaś roślinność przybrzeżna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie świetna kolorystycznie, bardzo optymistyczna !!!

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.