wtorek, 20 sierpnia 2024

Z tancerkami

Nie bardzo miałam pomysł na tytuł tego wpisu. Ale jednak ta kwestia się pozytywnie rozwiązała ;)

Zakładka przeplatana, w nieco mniej oczywistych - jak na moje wybory - kolorach. 

O taka:

Widzę, że na zdjęciu jakaś nitka się niepotrzebnie zaplątała. Nie ma szans poprawić ani sprawdzić czy na pewno wszystko jest dobrze, ale przypuszczam, że było.

Tak sobie patrzę i widzę, że można to na upartego dostrzec szereg tańczących postaci. Kiedyś tak się bawiliśmy jako dzieci: trzeba było poskładać kartkę w harmonijkę, wyciąć zarys jednej postaci i po rozłożeniu harmonijki ukazywał się cały łańcuszek.

Tę zakładkę kończyłam lecąc gdzieś nad Indiami i oceanem. I dając pierwszą lekcję zakładkowania towarzyszce podróży ;). Miłe wspomnienia - szkoda, że już są wspomnieniami.


10 komentarzy:

  1. Skupiłam się i dostrzegłam tancerki (tancerzy). Tańczą w pięknym otoczeniu kolorystycznym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też nie było takie oczywiste :) Pozdrowienia.

      Usuń
  2. Wow ale masz fajne przygody, Indie.... pozazdrościć 😀 piękna, lubię te Twoje przeolatanki z tancerzami czy bez.... 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, Indie były tylko te trzydzieści parę tysięcy metrów niżej. I tyle z Indii miałam :)

      Usuń
    2. I takie miłe uśmiechy w spamie wylądowały! Dopiero je wydobyłam.

      Usuń
  3. Widzę, tańczą z rękoma uniesionymi do góry... trzymają się za dłonie:)
    Sliczna!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne tancerki. Myślę że przydałby się taki kurs robienia zakładek.. Pozdrawiam serdecznie Agatko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Ale to nie jest trudne i chyba z tych postów z etykieta "kuchnia" można dość wyczytać :)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.