sobota, 31 sierpnia 2024

Na zakończenie sierpnia

Na zakończenie sierpnia, ale raczej nie lata - sądząc po temperaturze za oknem - sięgnęłam do folderu z zawieszkami. Dawno nic z nich nie pokazywałam i prawdę mówiąc dawno ich nie robiłam. Jak już miałam czas, to wolałam robić zakładki. Dziś jednak teraz będzie krótka sesja zawieszkowa. Same kocykowe zawieszki, szybkie w wykonaniu a wdzięczne.

Czarna obwódka dodaje elegancji.



Ale kolorowa też nie jest zła.


Pamiętam, ze to dodawanie czarnego koloru wydawało mi się całkiem udane


Tyle na ostatni dzień sierpnia. Aż nie do wiary, że za chwilę wrzesień.... I wakacje :)

A jarzębiny takie piękne w tym roku...





8 komentarzy:

  1. Ciekawe jak by tak zrobić większą wersję pod gorący kubek lub mały garnuszek? Tak mi się jakoś skojarzyło 🤦

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest na plastiku, więc za gorących rzeczy chyba lepiej nie stawiać. Mam wrażenie, że kubek przez swój ciężar zniszczyłby taka podstawkę.

      Usuń
  2. Masz rację - te zawieszki całkowicie kojarzą się z latem. A zwłaszcza z kolorami sierpnia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.