piątek, 14 czerwca 2013

Ostatnia mała ;)

Ostatnia z małych zakładek na dłuższy czas. Takie wąskie zakładki robią się szybko, ale też mniej jest na nich miejsca na ciekawsze wzory. W planach była najpierw czacza, ale w końcu zrobiło się coś innego, nie za bardzo wiem co. Na dodatek z różowym w środku - takim trochę przybrudzonym różowym, lubię nieoczywiste kolory.


Dzień okazał się cenny, bo wreszcie skończyłam robić coś, co nade mną wisiało i gnębiło nieskończeniem (można rzec poetycko: nieskończenie gnębiło nieskończeniem). Tylko jeszcze małe sprawdzenie i uff, coś na kształt wolności.
Pomacham Wam jutro z dalekiej zielonej trawki :)

10 komentarzy:

  1. aleś mnie zaintrygowała tym finiszem nieskończenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Finisz nieskończenia brzmi rewelacyjnie :)
      uściski i sił :)

      Usuń
  2. Mam wrażenie, że to takie zakazy wjazdu :) Albo dancing w kurortach sanatoryjnych :) Przyciemnione światło i każda parka w swoim kółeczku tańczy :)
    Baw się dobrze na zielonej trawce :)
    I gratulacje z okazji skończenia nieskończonego - to zawsze trudna sztuka ego dokonać! :******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego dokonać :) :********

      Usuń
    2. Dancing w kurortach, tu mnie zastrzełiaś. W życiu nie byłam ani w sanatorium, ani na dancingu...
      Sama się zastanawiam czy będę sie bawić, czy pomagać w pracy :)
      A może ognisko zrobimy...

      Usuń
  3. Zakładka w ulubionych kolorach mojej Rodzicielki :)
    Odpoczywaj spokojnie... odetchnij po tym intensywnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, nie mogę, dobrze że to jeszcze raz przeczytałam... ;)
      robię korektę:
      odpocznij sobie na zielonej trawce :)))

      Usuń
    2. Ach, będę odpoczywać ile sie da :) Liczę też na ew. pomoczenie nóg w jeziorze....
      A potem bedę zmęczona nadmiarem świeżego powietrza :DDD

      Usuń
  4. jak zwykle się zachwycam, wykonaniem i niezliczoną ilością pomysłów na zakładki :)) pozdrawiam i miłej zielonej trawki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak miło Cię tu przywitać :) Cieszę sie ,ze zakłądki Ci sie podobają. Z zielonej (bardzo) trawki już wróciłam i nawet może coś niedługo napiszę... ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.