poniedziałek, 10 czerwca 2013

Zakładka zaangażowana

To było w marcu. Zawędrowałam na bloga eNNki i znalazłam tam to zdjęcie. A potem zaznajomiłyśmy się nieco bliżej.... I tak oto powstała zakładka specjalna. Dokładnie taka jak w tytule. Zaangażowana. Pozytywnie zaangażowana i radośnie. No i teraz wreszcie przyszedł czas na prezentację:


To właśnie o tych kwiatkach pisałam niedawno, że wymyślałam je na nowo pomimo wcześniejszego zaprojektowania. :) Nie ukrywam, że jestem dumna z literek.

A na deser chciałam pokazać jakiż to tort (z zaległej okazji) otrzymaliśmy w sobotę :


Wyobrażacie sobie miny co poniektórych, gdy przy bliższych oględzinach okazało sie, że nie jest to jedzenia? Bo oczywiście ustawiliśmy go na stoliku, by kusił wszystkich wchodzących do pokoju....

8 komentarzy:

  1. jak na kwiatki projektowane w Excelu wyszły znakomicie! Literki prościutkie i równiutkie. Piątka z plusem :)
    No i przesłanie wartościowe - a to najważniejsze!
    eNNka to taka wspaniała inspiracja ku dobru :) Dobrze, że się spotkaliśmy :)

    A torcik bardzo apetyczny! Rozróżniam jakby ręczniki :) Pomysłowy torcik :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Excel jest dobry do projektowania krzyżyków :) Wygodniejszy troche od kartki w kratke....

      A na (w?) torcie oczywiście ręczniki. Apetyczne bez dwóch zdań. Już rozpakowane. Też sie zachwycaliśmy pomysłowością (gdyby ktoś chciał wiedzieć jak takie coś zrobić, proszę o kontakt na maila :))):)

      Usuń
  2. :)))
    Super zakładka
    super pomysł

    jak tak dalej pójdzie, to zapragnę jeszcze jakąś zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Zrób, zrób, założymy wtedy w trójkę klub :)

      Usuń
    2. co Ty,
      póki co nie ma takiej opcji :D

      Usuń
    3. Dosiu, chwytam się jak brzytwy dwóch słów, których tu użyłaś: "póki co..." :D

      Usuń
  3. Dotarła w końcu "sprawczyni" owego zamieszania ;) I wyjątkowo mi się to podoba, że "namieszałam" i że z tego namieszania wyszła taka zakładka :)
    A jaka ona jest ładna z bliska. Ale też zobowiązująca. I stanowi świetny "przypominacz" przy okazji duchowej adopcji dziecka poczętego :)
    Bardzo Ci dziękuję :)

    "Tort" po prostu super!!! Wygląda... pysznie :DDD

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.