poniedziałek, 3 czerwca 2013

Rumba

Na pytanie "Dlaczego rumba?" odpowiedziałabym najchętniej niezbyt grzecznie "A dlaczego nie?" :)
No właśnie, dlaczego nie? Zakładka jest spokojna, kolory ułożone są zgodnie z pewną logiką (ale proszę, nie każcie mi pisać algorytmu), jest tu jednocześnie trochę fantazji. Więc niech będzie rumba.
Starałam się poprawić zdjęcie (jasność i kontrast) na tyle, by było zbliżone do oryginału i prawie mi się to udało. Zatem zapraszam do tańca... :)


Hm, te węższe zakładki mają trochę swoistego uroku....
Swoją drogą zastanawiam się jak wyhaftować tango a jak walc angielski... No i salsę...

4 komentarze:

  1. będę z niecierpliwością oczekiwała twoich interpretacji tanecznych ... a rumba jak zwykle zachwycająca. Lubie taki ład, porządek, równy ścieg.... powtarzalność i spokój.... lubię tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja też lubię taki porządek i spokój. Cieszę się, że się podoba :) Taki haft to trochę jak pływania na basenie - w tę i z powrotem, czas na pomyślenie..
      :)

      Usuń
  2. Nie znam się na tańcu (to była zawsze moja "pięta achillesowa", ale jak ją tylko zobaczyłam - to stwierdzam, że sama właśnie też haftuję jakiś taniec :)))
    Z góry zwracam się z prośbą o pomoc w określeniu jaki - a mam nadzieję za niedługi czas zaprezentować ją u siebie :)

    Wiesz, co tu jeszcze widać? Właśnie to do mnie dotarło: witraż w katedrze!!! Góra zakładki to górne okno witrażowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też jakoś szczególnie nie znam sie na tańcu. Lubię za to bardzo i lubię wymyślać różne układy wspólnych tańców.
      ENNko, to może jakiś konkurs ogłosisz? :)

      Witraż, powiadasz... Lubię witraże o takich nasyconych intensywnych barwach.. I wpadające przez nie kolorowe promienie słońca...

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.