piątek, 21 czerwca 2013

Romby

Tak, tak. Nie rumba, tylko romby. Taka spokojna zakładka, o intensywnych kolorach, z odpowiednią ilością symetrii i braku symetrii. Taki haft to relaksujące zajęcie na upalne dni, kiedy umysł nie bardzo jest w stanie działać. A przy haftowaniu nie jest potrzebny wysiłek fizyczny...


Blog okazał sie skarbem - stwierdziłam, że nie wszystkie zdjęcia zakładek miałam na pendrivie. Teraz już będę miała ;) Oczywiście oprócz tych, których nie zdążyłam albo zapomniałam zrobić.
Zaczynam dojrzewać do wyjazdu nad jezioro - woda chyba się już nagrzała... Dziś wieczorem to nie, ale jutro.... :D


19 komentarzy:

  1. Piękne romby- czuję się jakbym wykładała matematykę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Niektórzy twierdzą, ze matematyka jest piękna i wiele w niej miejsca dla wyobraźni :)

      Usuń
  2. Jak zwykle Twoje zakladki ciesza oko!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy, że coś dobrego robią. Serdeczności odwzajemniam z całego serca.

      Usuń
  3. nie wiem kochana skąd bierzesz inspiracje ale zakładki są przepiękne! Pomysł z jeziorem też wspaniały. Chętnie wskoczyłabym do jakiejś zimnej wody :)Życzę przyjemnej kąpieli :)
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inspiracje zwykle biorę z głowy, z wyobraźni... O jeziorze opowiada od dwóch dni mój Mąż (zazwyczaj latem jeździmy wieczorem chwilę popływać jeśli jesteśmy w domu i jest ciepło), ale tak przed św. Janem....
      Uściski :*

      Usuń
    2. też lubię pływać ( tylko niestety teraz to nie dla mnie :( )
      Ale przez parę ładnych lat byłam w klasie pływackiej :D
      Wiec może ja z Tobą wskoczę do jeziorka popływać??
      Co Ty na to?
      Tak duchowo będziemy razem pływać - a razem jest lepiej to czad naturalny :D

      Usuń
  4. Jaka ona oryginalna wyszła przez tę niesymetryczną symetrię :)))

    Pomoczyć nóg w jeziorze u mnie się raczej nie da, ale sprowokowałaś mnie troszkę i zadzwoniłam do Babuni Irenki, czy da się skusić na spacer nad jezioro.
    Skusić się Babunia dała, toteż wybieram się do niej na 17-ą z nadzieją, że może o tej porze i nad wodą już tak nie żarzy.
    Chyba zwariowałam, żeby dziś wychodzić z domu :DDD

    Ty też daj się skusić Mężowi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro. Z przyjemnością :) Dziś nie mogliśmy (inne obowiązki).

      Usuń
  5. Dziękuję Agajo...
    Muszę Ci się do czegoś przyznać, dzięki Tobie i ja chciałam zobaczyć czy mi się uda...
    I powstało coś, nie takie piękne, orginalne i symetryczne, ale zawsze coś...
    Pierwszy raz mam już za sobą...
    Będę teraz też coś tworzyć...
    Dziękuję :*
    Dobrze, że Jesteś :*
    Przytulam do serca:*
    PS. Daj się skusić i za mnie zmoczysz przynajmniej palca i powiesz jaka waod to i ja może wskoczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, wspaniale. Pokaż, proszę ładnie....
      Uściski!

      Usuń
  6. no i kolejne cudo, bardzo mi się podobają, naprawdę :)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. a może teraz zrobisz jeziorową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to jest myśl. Morska już gdzieś tam jest... Ok, nastepna bedzie jeziorowa ;)

      Usuń
  8. Przez tą niesymetryczną symetrię ta zakładka jest urocza!
    Masz gdzieś blisko siebie wodę do kąpania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wodę, nad którą jeździmy mamy w zasięgu 0,5 h jazdy samochodem. Traktujemy to jeziorko wyłącznie jako miejsce na kąpiel/popływanie, nie plażowanie. W sobotę odkryłam, że w wodzie przestaje męczyć alergia, wyjątkowo w tym dniu uporczywa pomimo wziętych leków...

      Chyba jeszcze wróce do tego motywu rombów, bo to się przyjemnie robi i na dodatek się podoba... :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo. Zakładeczka jest. I inne upominki też ;)
      Jest cudna i już spełnia swoje zadanie.

      Usuń
    3. Cieszę się bardzo :)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.