czwartek, 13 czerwca 2013

Rzeczy dwie


Nie sądziłam, że dziś cokolwiek napiszę. Ale jednak.
Z prośbami konkretnymi dwiema.

Pierwszą opisała Maciejka. Zasadniczo zastanawiam się trochę, czy zagląda tu ktokolwiek, kto nie zagląda do Maciejki... Ale może. Więc udostępniam link, proszę poczytać i  postąpić dalej wedle możliwości.


Druga prośba łączy się bezpośrednio z moim postem sprzed trzech tygodni.


Ot, może ktoś stwierdzi, że jest w stanie pomóc, może przekaże dalej...

Ajj, nie umiem wstawić linkowania przez obrazek :(




No to - DZIĘKUJĘ.

4 komentarze:

  1. nie widziałam wcześniej :0 nie wiem jak to się stało :/ Wesprę oczywiście!
    A prośbę Maciejki oczywiście widziałam i również się modlę
    :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie. To oczywiście tylko propozycja, ale tak sobie pomyślałam, że może ktoś zechce :)

      Usuń
  2. Spróbuję u siebie też podpiąć link, tylko nie wiem, czy zdołam w ciągu najbliższych trzech dni. Zobaczymy. Bo z wpłatą u mnie - niestety - trochę trudniej... ale też się zobaczy :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.