poniedziałek, 18 stycznia 2016

Ze złotem

To jeden z ciekawych efektów łączenia kolorów. Pewne odmiany brązów w połączeniu z niebieskim (albo żółtym) wyglądają na złoto. Nie wiem na ile ten efekt będzie widoczny na monitorach, musicie uwierzyć na słowo. Zawieszka wyszła może trochę spokojniejsza kolorystycznie, generalnie przez to jakby szlachetna, stylowa. Kiedy przeglądałam zdjęcia ostatnich drobiazgów dopatrzyłam się w nich liter A. Teraz jednak widzę tu jakieś insekty (a nie przepadam za insektami) . Trudno :)


W sobotę udało mi się rozwikłać i uporządkować wielki kłąb splątanej muliny. Pewnie będzie więcej kolorów na następnych zawieszkach, bo muszę wykorzystywać resztki nici...

10 komentarzy:

  1. Fantastyczne zawieszki! Złoto łączy się z niebieskim perfekcyjnie. Pozdrawiam i zapraszam do udziału w zabawie na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię złoto z niebieskim! A insekty też chcą żyć:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak miło wiedzieć, że ktoś lubis to, co ja :)

      Ale nie wszystkie insekty muszę bardzo lubić :))

      Usuń
  3. ja tam widzę (na tym z lewej) dziewczynkę w kucykach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, ja na lewym widzę pierścionek oczkiem w dół : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lewym opisane jako prawa strona (bo gapa jestem) - zgadzam się. Widać :)

      Usuń
  5. nawet jak wychodzą insekty to i tak pięknie wychodzą :)
    :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jesteś :).
      Ściskam i pamiętam :******

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.