sobota, 9 kwietnia 2016

Dwadzieścia osiem

Rety, kiedy to zleciało?

Ale liczba ładna, prawda?

Zastanawiałam się, jakim zdjęciem zilustrować ten wpis.
Po namyśle wybrałam takie:





Niby nic szczególnego, ale kiedy się przyjrzeć, to widać i bogactwo kolorów, i bogactwo form, i harmonię. I słońce :).
A te niebieskie kwiatki noszą jedną z najpiękniejszych nazw w botanice: cykoria podróżnik błękitny.
W tej nazwie jest przestrzeń, oddech, wędrówki i niebo. Wolność i swoboda w najlepszym znaczeniu tych słów. :)


I zapraszam do poczytania historii prawdziwej :)

18 komentarzy:

  1. Gratuluję : ) Ciekawą historię napisało życie.

    OdpowiedzUsuń
  2. dwudziestoośmioletni związek musi być jak ta ilustracja ... bogaty, piękny i harmonijny...
    Najserdeczniejsze GRATULACJE
    Błogosławieństwa Bożego na dalsze lata... :**********
    a historię o obrączce pamiętam...utkwiła mi w pamięci. Od tamtego czasu mój mąż nosi swoją obrączkę a nasze życie zmieniło się nie do poznania ... a to tylko dwa lata... CHWAŁA PANU! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana.
      :***
      I jak można z ufnością patrzeć w kolejne lata :)

      Usuń
  3. podziwiam szczerze i bardzo mocno gratuluję :) A może tak jeszcze jedna dwudziesto ósemka? ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje. Byliśmy niedawno na 65 (!) rocznicy ślubu dziadków. Taki mamy plan i my :). A i Wam życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 65 to brzmi cudownie. Świetny plan, dziekuję!
      Ale pewnie macie młodych Dziadków :) Moi Teściowie w tym roku będą mieli (jak Bóg da) 55, a moim Rodzicom już się nie udało...

      Usuń
    2. Dziadkowie dobrze po 90-tce. I każdy rok zachwyca. Dziadek zawsze mówi, że jego plan to sto lat małżeństwa. Bo wtedy nawet w Chinach będą o nich pisać ;).

      Usuń
    3. Ale świetnie! Brawo i ukłony dla Seniorów. Z moich i męża Dziadków (panów) żaden nie dożył tak sędziwego wieku, za to panie i owszem, trzy na cztery.

      Usuń
  5. Moje gratulacje,życzę kolejnych wspaniałych rocznic.
    Przy okazji przeczytałam historię z obrączką ,przez 29 lat jej noszenia miałam tylko kilka epizodów,kiedy ją ściągnęłam z palca od dnia naszego ślubu,głównie do badań.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Nie sądziłam, że jesteś starsza stażem :) Super :)

      Usuń
  6. Hymmm, no dobrze, że wczytałam się w komentarze bo bym nie wpadła na to czego dotyczy cyfra :/ Mało błyskotliwa chyba jestem :))))))
    Kochana!!! Gratuluję! Gratuluję!! U mnie sporo mniej i czasami ... oj czasami... Tobie gratuluję ! Powinnam Wam, ale gratuluję Tobie :))))))))

    Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! No ja jakoś tak lubię na blogu te rocznice odnotowywać :)) Niedosłownie ;)

      Usuń
  7. Gratuluję i błogosławieństwa Bożego na każdy dzień życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! I kolejnych wspaniałych wspólnych dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Będziemy się bardzo starać, żeby były takie :)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.