środa, 13 kwietnia 2016

Na ślub - dla niego

Do kompletu z zawieszką opisaną w poprzednim wpisie.
Jakoś ta druga szybko "się" zrobiła - wczoraj miałam tylko literę i jeden rząd obramowania,
a teraz już jest całość.
Styl i kolorystyka podobne, ten sam kolor inicjałów i jednego rzędu dookoła, tuż przed białą ramką.
Na rewersie również klomb, choć inaczej ułożony niż w wersji "dla niej". Niestety zapomniałam nałożyć "krzyżyki na krzyżykach" przed zszyciem obu części zawieszki. Cóż, trudno. Trochę może szkoda, ale i tak jest całkiem nieźle :).



Razem zaś zawieszki wyglądają tak:

strona z  inicjałami:


i strona z "klombem"



Nie podałam jeszcze wymiarów: 3 x 3,5 cm. W sam raz do zawieszenia przy kluczach, nożyczkach lub torebce :)

8 komentarzy:

  1. Mam dwie podobne. Będzie już niedługo dwa lata, jak trafił mi się taki prezent:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się ukryć, że wspominałam je pracując nad tymi. Ale Twoje nie na ślub były :)

      Usuń
  2. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż szkoda je rozdzielać i nosić osobno :-).
    Piękne obie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już jak tam młodzi zechcą. W końcu mogą sobie je nad łóżkiem powiesić. Razem :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszę się że tu się podobają i mam nadzieję, że w realu też :)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.