wtorek, 12 kwietnia 2016

Na ślub - dla niej

W najbliższą sobotę wychodzi za mąż córka naszych przyjaciół. Przypomniałam sobie o tym na tyle wcześnie, że będę mogła wsunąć Młodym do koperty z wypisanymi życzeniami dwie zawieszki. Tak jak to było dwa lata temu na ślubie córki innych przyjaciół ;).
Dziś skończyłam drobiazg dla niej. Z jednej strony inicjał, z drugiej wzór kojarzący się najbardziej chyba z klombem. Z ogrodu w stylu francuskim. Do tego białe obramowanie i biała wstążeczka nawiązujące do dnia ślubu. Całość wydaje mi się optymistyczna i elegancka.
 




A co dla Pana Młodego przygotowałam można zobaczyć w kolejnym wpisie :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne i piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niepowtarzalny drobiazg. Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, druga będzie trochę inna, choć w tym samym stylu :)

      Usuń
  3. Bardzo ładna, fajny pomysł. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna zawieszka , ramka w kolorze wstążki dodaje elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIie pomyślałam o tym w taki sposób, kierowałam się moim wyczuciem kolorów (przymierzałam różńe ramki) ale rzeczywiście tak jest :) Dzięki :)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.