sobota, 30 stycznia 2016

I biegu przyspiesza...

... i gna coraz prędzej...

Drugi pociąg.
Osobowy.
Wesoły.
Kolorowy.
Tak sobie jedzie i jedzie...
Uświadomiłam sobie, że w pewnym sensie słynna "Lokomotywa" Tuwima już jest nieaktualna. Bo koła pociągów już nie stukają na złączeniach szyn. A przecież mam jeszcze w uszach to charakterystyczne "tuk--tuk, tuk-tuk, tuk-tuk"...


 Aaa!
Dopiero na zdjęciach zobaczyłam braki w wyposażeniu pociągu!!! Nadrabiam zaraz, ale już poza sesją fotograficzną :))
 A w komplecie ciuchcie wyglądają tak:








12 komentarzy:

  1. Piękne. Pozdrawiam i zapraszam do udziału w zabawie na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciuchcie są odjazdowe :-) !

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany!!! Jakie to za....e - chce się wykrzyczeć ale nie wypada :) Niesamowita jesteś :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. No i kolejna kolejowa zakładka gotowa. Może będzie miała wpływ na szybkie czytanie książek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To by był świetny efekt. Znam takich, którym by się to przydało :))

      Usuń
  5. Te czerwone wyglądają zupełnie jak szwajcarskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę. Tak długo zastanawiałam się nad kolorem i tak trafiłam! :)

      Usuń
  6. Ty jesteś po prostu genialna! Te pociągi są przecudne!
    :********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :**** Dumna jestem z tych pochwał ogromnie! :)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.