poniedziałek, 12 maja 2014

Do zestawu

Nie, nie będzie tym razem o filiżankach. :))
Po prostu zawieszka (key-keep) z literką, którą niedawno zrobiłam, domagała się dopełnienia. Dopełnienie powstało dość szybko. Świadomie jest utrzymane w tej samej gamie kolorystycznej (jak zestaw, to zestaw). I również ma z jednej strony literkę. Tu niestety trochę zawiodłam, bo literka nie jest tak wyraźna, jak powinna być. Miała być finezyjna... zapewne jest, ale nie jest tak czytelna jak należy.
Niemniej z ogólnego wyniku jestem dość zadowolona.
Wygląda to tak:
Z jednej strony klomb w stylu francuskim:


 Z drugiej finezyjna w zamyśle literka (też na klombie)



Ciekawa jestem jak obie zawieszki będą się nosić, czy nie popsują się. Ta kanwa nie wydaje się tak wytrzymała, jak plastikowa.

A w zestawie zawieszki prezentują się tak (nieostro ale...):




17 komentarzy:

  1. Uprzejmie donoszę, że na ostatnim zdjęciu są breloczki, które do mnie dotarły. Ten z literką "K" wisi u mnie w samochodzie.
    Dziekujemy

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne... no jak zwykle ... :) :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak podejrzewałam ale bałam się strzelić gafę :))))
      a jakby go do góry nogami powiesić byłoby M :D

      Usuń
    2. Julio, też o tym myślałam. Ale jest zdecydowane W :))

      Usuń
  4. Chylę czoła Mistrzyni... i cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i znowu sie rumienię. I też pozdrawiam!

      Usuń
  5. Trafiłam tu z bloga s Judytki . Bardzo podoba to, co tu widzę pozdrawiam i zapraszam w moje skromne progi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Serdecznie witam i często zapraszam :) I oczywiscie odwiedzę :)

      Usuń
  6. Twoje zakładki są zachwycające ale breloczki to już po prostu cudeńka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Największa radość to to, że się komuś podobają!

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.