środa, 28 maja 2014

Kamień

Kolejny temat fotozabawy u Rudej Damy - Kamień/skała - skłonił mnie do przeglądania zasobów zdjęć, bo czego jak czego, ale skał to zasadniczo sporo fotografuję W wakacje zwykle oczywiście. :)
Najpierw myślałam o wysłaniu odpowiednio przyciętego skalnego zdjęcia z Dol. Pięciu Stawów Polskich:


 Jednak coś mnie gryzło, że to nie do końca to. Choć pasjami lubię takie skały z porostami. Szukałam dalej. Przycięłam jedno ze zdjęć nad którymś ze Stawów Rohackich. Ta skała "w paski", słusznych rozmiarów, robi niezłe wrażenie.


Ale w końcu postanowiłam pokazać skałę z banalnego w sumie miejsca - nad potokiem w górnej części Dol. Kościeliskiej. Woda, skała, drzewo. Walczą i żyją razem. I to jest tuż obok szlaku, którym chodzą tysiące ludzi (byliśmy wcześnie rano, było pusto).


Niestety nie miałam czasu na dalsze przekopywanie rodzinnego archiwum. Może kiedyś wygrzebię zdjęcia olbrzymich limb rozsadzających korzeniami skały... 


A potem była wędrówka nad fiordem. Szaleństwo. Mogłabym tonę tych kamyków i kamieni zabrać ze sobą... Zdjęcia akurat pasują do tematu fotozabawy, ale i tak bym je fotografowała. Oczywiście na zdjęiach są tylko te najbardziej fascynujące. Wszystkie "solówki" są dość duże jak na kamienie plażowe, z 20-30 cm średnicy. Kamienie zauroczyły mnie tak bardzo, że chyba będzie o nich jeszcze jeden wpis na blogu :P

O, proszę:










A tu specjalny bonusik. Jak z plaży Afrodyty  :))


Zapraszam do obejrzenia pozostałych interpretacji tematu fotozabawy!

12 komentarzy:

  1. Też się zawsze zachwycam kamieniami.
    A kiedy się je namoczy, to jakby ożywały, nabierając barw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre powinno się pokazywać wyłacznie w stanie mokrym.

      Usuń
  2. Przepiekne - naprawde kamienie i skaly potrafia zachwycic - a ich widok pobudza do wielu refleksji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy swoje prywatne nazwy dla niektórych skał, ba jest taka dolina w Tatrach, która w języku naszej rodziny funkcjonuje jako "ta z koniem". :))

      Usuń
  3. przyznam, że zdjęć z kamieniami i skałami ma się sporo w archiwum; ciężko było się zdecydować;

    bonusik mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki optymistyczny, prawda?
      Trafiłam, które jest Twoje kamienne zdjęcie:)))

      Usuń
  4. Kocham kamienie i często są obiektem moich sesji!

    OdpowiedzUsuń
  5. noż serce z kamienia?
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ znalazłaś kamieni - pełne kieszenie ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak. Tylko nie wszystkie do kieszeni sie zmieszczą....

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.