niedziela, 11 maja 2014

Ot, tulipany

Niespodziewanie w piątkowy wieczór jako bonus do interesującego koncertu oglądaliśmy wystawę tulipanów. Może raczej to, co z niej zostało, bo niektóre tulipany już były nieco zwiędnięte. Nawet miałam nadzieję, że na koniec będzie można coś sobie wziąć do domu... (nic z tego). Zapach był piękny, widok oszałamiający. Nie mieliśmy przy sobie aparatu, zrobiłam kilka zdjęć komórką, bo kształty i kolory niektórych okazów - nie do uwierzenia. Dzielę się tymi zdjęciami, z nadzieją, że niedostatki techniczne nadrobi wyobraźnia...

Te wyglądają jak róże...

Tu myślałam o Pewnej Pani, która lubi kolor pomarańczowy

To mój hit. Nazywaja się "Ice cream" i rzeczywiście wyglądają jak lody... 
Te też były pomarańczowe!


A te wyglądały jak zrobione z prawdziwej krepy 

I były jeszcze inne piękne. Aż chciałoby się je wszystkie mieć w ogrodzie...

14 komentarzy:

  1. wyobraziłam sobie ten ogród.... rajski ogród.... :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może kiedyś, tam... pooglądamy sobie je razem? W tym ogrodzie?
      :***

      Usuń
  2. Natura jest bardzo hojna, z chęcią poszłabym na taką wystawę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiedziałam, że się odbywa, ale nawet nie sprawdziłm gdzie, bo nie miałam czasu na takie wyjście. A tu niespodzianka ;))

      Usuń
  3. Niedostatki techniczne przegrywają z wyobraźnią, a tej nam nie brakuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie Ice cream też mi się bardzo podobają :)
    Kocham tulipany!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne :) Zwykłe też lubię, ale miło pooglądać takie niezwykłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskakujące są te niezwykłości, bardzo nawet.

      Usuń
  6. śliczne. tulipany mają tak wiele pięknych odmian.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądziłam, że jest aż taka różnorodność! ;)

      Usuń
  7. przepiekne...nawet nie wiedzialam, ze jest ich tyle...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trochę żałuję, że nie zrobiłam więcej zdjęć...

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.