niedziela, 1 czerwca 2014

Niebo

Dzisiejszą uroczystość świętowaliśmy w niezwykłym kościele z sufitem w kolorze nieba. Takiego nieprawdopodobnie intensywnie niebieskiego nieba, jak na pocztówkach z Grecji lub Włoch, które pamiętam z dzieciństwa (pocztówki pamiętam z dzieciństwa, nie Grecję i nie Włochy niestety).


Przypuszczam, że jednym się ten wystrój podoba a innym nie - jak to zwykle bywa. Ale nie ten wystrój jest tu najistotniejszy.
Uświadomiłam sobie dziś moją tęsknotę za niebem. Tym niebem, w którym już wielu na mnie czeka. Mam nadzieję, że nie czekają nadaremnie.
Choć też myślę, że jeszcze trochę tego czekania będzie... :))


A bardziej profesjonalne zdjęcia tego nietypowego wnętrza są tu, gdyby ktoś chciał obejrzeć.

10 komentarzy:

  1. U nas w Białymstoku, jest taki kościół bialutki w środku i wysoki, a sufit ma podświetlony na niebiesko to dopiero mgicznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę kiedyś pojechać. Byłam w Białymstoku raz, ale po mieście chodziliśmy póóóóźnym wieczorem...

      Usuń
    2. Aaaaaa no to się nie liczy :D

      Usuń
    3. Nie no, troche się liczy... :D

      Usuń
  2. Niebo jest w nas i nad nami. Dasz rade Agajo, ale na razie się nie spiesz na drugą stronę. Masz tu jeszcze wiele zaległych rzeczy do zrobienia. Jak mawiali dawniej mnisi: otia post negotia (odpoczynek po pracy).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ta myśl o niebie w nas - pośród nas też mi intensywnie towarzyszy.
      Nie myślę o niebie jako o ucieczce - raczej o jak tęsknocie za ojczyzną :))

      Usuń
  3. ty masz niebo zapisane w twarzy i w sercu ... nie śpiesz się więc nigdzie bo kto będzie je tutaj roznosił? :)
    Dziękuję za odrobinę i dla mnie :)
    :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emko kochana, zaniemówiłam.
      Ściskam z całego serca - przemiło było...

      Usuń
  4. Lubię kościoły, które nawiązują do nieba...
    W takich kościołach łatwiej rozmawia się z Bogiem...
    Pozdrawiam Agatko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. W ogóle kościoły powinny w tej rozmowie pomagać...

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.