niedziela, 29 czerwca 2014

Biały-niebieski-żółty

Tytuł tego wpisu kojarzy mi się z baaardzo dawnymi lekcjami francuskiego. Flaga Francji (tricolore) jest niebiesko-biało-czerwona (bleu-blanc-rouge), a tu mamy biały, niebieski i żółty (bleu-blanc-jaune).

Zakładkę dla Janeczki, w podziękowaniu za bransoletkę, wyhaftowałam dopiero po zapytaniu jej o ulubione kolory. Odpowiedź brzmiała: "Moje ulubione kolory to najpierw biel jak czystość, potem niebieski jak niebo, a w końcu żółty jak słoneczko". Ładne, prawda? Starałam się zachować kolejność i proporcje. Dodałam tylko odrobinę czerwieni - dla ożywienia. A czerwień ma do tego tak bogatą symbolikę...
Janeczka ma w ogrodzie i w domu piękne kwiaty i z kwiatami mi się kojarzy. Powstała zatem taka zakładka:


Jest delikatna jak jej Właścicielka. Oszczędna w kolorach i elegancka. Białe tło przecinają regularnie bladobłękitne paseczki - nie ma mowy o monotonii. :))

11 komentarzy:

  1. Piękna, a Janeczka będzie szczęśliwa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się, ale zawsze jest ta nuta niepewności...
      Podobno się podoba ;)

      Usuń
  2. Taka prostota jest dla mnie najpiękniejsza. Ale bardzo trudno ją wykonać... bo zawsze coś się kolejnego w głowie roi i zaczynam kombinować, dodawać.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się potem, czy nie trzeba było jakiegoś listka dodać. Ale te paski niewidoczne na zdjęciu naprawde burzę monotonię, no i chciałam utrzymać trzy kolory..

      Usuń
    2. Te najmniejsze kwiatuszki - niebieskie z żółtym środkiem - sprawiają wrażenie zielonych :)

      Usuń
  3. jest przepiękna i bardzo subtelna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładka jest cudna i sprawiłaś mi wiele radości, tylko ciągle zastanawiam się czym na nią zasłużyłam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bardzo cieszę, że Ci się podoba. Nie pytaj o zasługi, Jesteś taka, jak jesteś i to wystarcza :))

      Usuń
  5. Śliczna praca, dziękuję za odwiedziny i miły komentarz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Zapraszam i również pozdrawiam ;))

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.