piątek, 6 czerwca 2014

Czereśniowa

Mniej więcej rok temu pojawiła się na blogu zakładka truskawkowa. Dziś przedstawiam czereśniową.


Jest dokładnie w kolorze świeżo zebranych z drzewa czereśni. 
Wbrew pozorom nie jest przesadnie monochromatyczna, choć dominują dwa minimalnie różniące się odcienie intensywnego karminu, stanowiące trzon wzoru. A pomiędzy nimi różne odcienie złota, platyny i odrobina przygaszonej zieleni. Sad w czerwcu.
To haft z gatunku uspokajających, wprowadzających harmonię - przynajmniej w tej karminowej części. I szybko się coś takiego robi. Dobrze jest czasem szybko oglądać owoce pracy. Wszelkiej. Wtedy łatwiej czekać na te owoce, które wymagają czasu, czasem wielu, wielu lat....


To chyba zjem sobie czereśni ;))

12 komentarzy:

  1. A ja zaczęłam już wlampiać się we wzorki szukając czereśni, tak jak przedtem rybek :))))
    piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna ta zakładka... i nie wygląda na taką którą robi się szybko ... :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jakoś szybko się zrobiła, naprawdę :))

      Usuń
  3. Sliczne kolorki - bardzo fajnie dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki są o wiele piękniejsze niż na zdjęciu :))

      Usuń
  4. O tak, oglądać efekty swojej pracy jest wspaniale. Zakładka jest uspakajająca nawet na zdjęciu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze jestem wdzięczna jeśli mogę te efekty ogladać. I uczę sie cierpliwości, gdy ich nie widać od razu...
      Naprawdę jest ładniejsza niż na zdjęciu.... ;)

      Usuń
  5. Aleś się rozpędziła! Zakładka za zakładką:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam gotową jeszcze jedną (tylko czekam na potwierdzenie, że doszła do zamawiającej) i kolejna w trakcie :)))
      Po prostu skończyłam dużą robotę, a jestem przed kolejną. To takie intermezzo. Dobijam do liczby 150 w zdjęciach zakładek, samych zakładek już powstało więcej jak sądzę (nie wszystkie fotografowałam)...

      Usuń
  6. Piękna (ta truskawkowa też). W realu na pewno jeszcze bardziej efektowna; wiem, bo mam moje śliczne pawie oczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło przeczytać takie słowa! Ale mnie też się podobają :))

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.