wtorek, 11 października 2016

Przewleczony ogonek

Głupawy ten tytuł, ale nie umiem nic sensownego wymyślić.

Kolejna zawieszka jest w kolorystyce zdecydowanie morska.


Jak zwykle monitor nie uwydatnia wszystkich odcieni. Ale jest morsko, niebieskozielono z odrobiną piany :). I do tego spokoju konieczny był element ożywiający. Tę rolę spełnił doczepiony sznureczek i "frędzelek" z koralików. Rzeczywiście wygląda tak, jakbym te rudości/czerwoności przewlokła przez cała zawieszkę :) Podoba mi się tak. Zawieszka z charakterem. (Kolejna).

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Fantastycznie mobilizujesz mnie do tego dziergania :)
      Serdeczności!

      Usuń
  2. Tytuł nie taki zły, z ogonkiem w roli głównej wymyśliłabym dużo... :)))) nietypowy ;) hahaha, śliczna praca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      Nie umiałam wymyślić innego czegoś co pasowałoby do obrazka :)
      Miło, że się podoba.

      Usuń
  3. "zawieszka z charakterem" bardzo do niej pasuje :)
    super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry tytuł to połowa sukcesu! A ten intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę na to liczyłam, że jednak zaintryguje... :)

      Usuń
  5. A mnie tytuł się podoba a zawieszka jeszcze bardziej! Gratuluję kreatywności i pozdrawiam cieplutko ❤

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.